Skip Navigation
KHASIAT JAMU RATUS WARISAN
KHASIAT JAMU RATUS WARISAN PLUS
JAMU RATUS WARISAN PLUS

10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda - KHASIAT JAMU RATUS WARISAN PLUS

KHASIAT JAMU RATUS WARISAN PLUS

Adakah anda??
• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat seperti dulu ?
• Kurang keyakinan dan tak dpt memberikan servis terbaik untuk suami mcm dulu2 ?
• Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau ?
• Sering lesu dan lemah urat badan ?
• Kulit kusam dan tak ada seri langsung ?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannye..

Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, JAMU RATUS WARISAN perlu diamalkan secara konsisten. Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

Revolusi pertama di Malaysia, Jus Jamu Ratus Warisan dikeluarkan dalam bentuk cecair (liquid) yang sangat sedap dan lebih berkesan. Hanya koyakkan sachet dan minum.

Jamu Ratus Warisan ialah ramuan akar-akar kayu tradisional yang diadun menjadi minuman zaman nenek moyang dan dibawa hingga ke hari ini. Menggabungkan unsur-unsur traditional asli. Jamu Ratus Warisan membantu lelaki dan wanita menjaga kesihatan tubuh badan kekal sihat secara alami. Antara ramuan di dalam Jamu Ratus Warisan ialah Manjakani, Kacip Fatimah, Ketumbar, Lemuju, Cekur, kayu serapat, cabai sireh, lada ekor, Habatussauda, Ibu Kunyit, Akar Angin, Daun Cina Maki dan pelbagai herba terpilih yang menjadi rahsia kemujaraban Jamu Ratus Warisan kepada pengamalnya.

Jamu Ratus Warisan juga ditambah khasiat lagi dengan bahan-bahan hebat seperti madu lebah,
air zam-zam, bunga Za'faran & garam bukit. Diadun pula bukan dengan air biasa, TETAPI sebaliknya air zamzam yang telah ditulis dengan 6,236 ayat al-quran menggunakan Za'faran dan beserta terapi 30Juzuk AlQuran untuk perawatan rohani.

Jamu Ratus Warisan berbeza berbanding dengan jamu-jamu yang berada dipasaran. Selain daripada 100% asli dari ramuan akar kayu, jamu ini juga boleh diambil semua lapisan masyarakat samada anak gadis atau pun yg sudah berumah tangga.

Untuk Tempahan Jamu Ratus Warisan Plus- Sms 012-3155968

Apa Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Jamu Ratus Warisan Plus? Jamu Ratus Warisan Plus dirumuskan khas bagi mereka yang ingin menikmati khasiat jamu dengan mudah, cepat dan berkesan.

SESUAI UTK ANAK GADIS, WANITA YG SUDAH BERUMAHTANGGA & LELAKI JUGA !!

Jamu PAHIT.......SUSAH NAK MINUM? KINI TIDAK LAGI...

Jamu Ratus warisan ini telah di permudahkan lagi cara pengambilan nya iaitu dalam bentuk Jus cecair yang sedap rasa nya terus siap untuk diminum. Hanya perlu koyakkan sachet dan terus makan di awal pagi ketika perut kosong.

Harga Sekotak RM80/- ( 15 sachet @ 20ml stiap sachet)

ANTARA KHASIAT JAMU RATUS WARISAN PLUS

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina.
Pasti ketat dan padat dan panas je kat dalam tu..
Grip akan jadi luar biasa!!.. Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2 gitu..)

Tips dan cara pemakanan yang di sarankan adalah seperti berikut :
Hanya 1 sachet 1 hari - Koyak kan sachet dan terus hisap/minum jamu yang sedap ini..


Jamu Ratus Warisan-Tun Nurul Huda
Membantu Masaalah Dalaman Wanita






Jamu Ratus Warisan Plus -Tun Nurul Huda

Jamu Ratus Warisan Plus -Tun Nurul Huda
10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda | 10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda » KHASIAT JAMU RATUS WARISAN PLUS






KLIK Gambar Untuk Info Lanjut


Anda ingin kelihatan cantik! Anggun! Mempersona! Tapi badan cepat letih & lesu, kurang bermaya dan mengalami pelbagai masalah kewanitaan??

Jamu Ratus Warisan Plus berasaskan herba alami dan di terapi Al-Quran - membongkar 1001 rahsia kecantikan & kesihatan bagi merawat tubuh badan agar kekal aktif dan sihat.

Jamu Ratus Warisan SESUAI UTK ANAK GADIS yang belum berkahwin, WANITA YG SUDAH BERUMAHTANGGA & LELAKI juga kerana ia mengandungi khasiat penting yang diperlukan tubuh badan.

Jamu PAHIT....... SUSAH NAK MINUM ?
KINI TIDAK LAGI...

Apa Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Jamu Ratus Warisan Plus?

Jamu Ratus warisan ini telah di permudahkan lagi cara pengambilan nya iaitu dalam bentuk Jus cecair yang sedap rasa nya terus siap untuk diminum. Hanya perlu koyakkan sachet dan terus makan di awal pagi ketika perut kosong.

Cara pengambilan Jamu Ratus Warisan:
Koyakkan sacet dan terus minum.

HARGA PRODUK: RM 90.00 (S/Malaysia)
( 15 sachet @ 20ml stiap sachet)

Maksimumkan tenaga dalaman anda dengan
Jamu Ratus Warisan hari ini!

RM 90.00

Kopi Pegaga Warisan

Kopi Pegaga Warisan
10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda | 10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda » KHASIAT JAMU RATUS WARISAN PLUS | 23.JuzQ30 Produk Minda -Dr Tengku Asmadi


KLIK Gambar
Untuk Info Lanjut

Kopi Pegaga Warisan merupakan minuman kesihatan yang mengandungi Ektrak Pegaga yg telah diperakui khasiat nya. Pegaga amat baik untuk membantu meningkatkan prestasi kesihatan.

Pegaga digunakan oleh orang melayu secara tradisional untuk menjaga kecantikan kulit, sebagai ejen anti-penuaan serta menyingkirkan toksin dari badan. Pegaga juga digunakan sebagai makanan otak untuk menguatkan daya ingatan, menggalakkan peredaran darah dan melegakan ketegangan akibat tekanan.

Dengan meminum Kopi Pegaga Warisan anda akan berasa segar, cergas, tajam ingatan dan mengurangkan sakit sendi2 badan .

Keistimewaan Kopi Pegaga Warisan - sesuai di minum bagi yang mengidap sakit darah tinggi dan kencing manis .

Khasiat Kopi Pegaga Warisan

Agen anti penuaan (awet muda)
Memberi tenaga yg optimum (badan cergas, tidak mengantuk)
Melawaskan pembuangan air kecil/besar
Mengecutkan peranakan bagi ibu lepas bersalin kerana urat kembang (untuk anak dara tiada pengecutan rahim)
Membantu mengurangkan gatal pada vagina
Menghilangkan bintik-bintik hitam di muka
Membantu merawat darah tinggi
Mengawal suhu badan

Ramuan :-
'White Coffee', Pegaga, Gula, dan Krimer Bukan Tenusu.

Cara Penyediaan :-

Tuang 1 paket ke dalam secawan air panas ( 150ml ). Kacau dan minum.

Harga Produk:
RM 30.00 - 20 paket (Semenanjung Malaysia)
RM 35.00 - 20 paket (Sabah & Sarawak)

*Harga tidak termasuk kos pos

RM 30.00

SET BERSALIN JAMU RATUS WARISAN

SET BERSALIN JAMU RATUS WARISAN
10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda | 10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda » KHASIAT JAMU RATUS WARISAN PLUS | 10. Jamu Ratus Warisan Plus-Tun Nurul Huda » SET BERSALIN JAMU RATUS WARISAN PLUS

KLIK Gambar Untuk Info Lanjut


SET BERSALIN JAMU RATUS WARISAN:

Set Bersalin Jamu Ratus Warisan dirumuskan 100% daripada herba-herba tradisional sejak zaman nenek moyang lagi. Amalan yang berterusan mampu mengembalikan bentuk badan yang diidamkan setelah melahirkan anak sama ada secara normal atau pembedahan.

Harga jualan runcit ~ RM330/set

Mengandungi:
1. Jamu Ratus Warisan Plus - 2 kotak
(60 sachets)
2. Minyak Param Berempah
3. Bedak Param Harum Mawar
4. Akar Kayu Rebus 2 paket
5. Pilis Harum
6. Beras Perang Goreng 500gram
7. Barut IBU
8. JRW Collagen Hygiene Wash (Pencuci Bahagian Intim)
1 botol

Tambahan - tidak termasuk dalam set bersalin ialah Kopi Pegaga Warisan RM26.00 - 20 paket.
Untuk 44 hari berpantang disarankan 3-4 kotak bergantung pada kehendak pelanggan.

Kegunaan:

Melancarkan perjalanan darah
Meningkatkan metabolisme badan
Menyegarkan badan yang letih lesu
Membuang angin dalam badan
Mengeratkan hubungan intim suami isteri
Melangsingkan badan
Membuang air berlebihan di dalam badan
Melegakan keputihan
Melancar kitaran haid
Menambahkan cengkaman vagina

Khasiat Khas untuk Wanita
Menambahkan keserian wajah kerana ramuan jamu ini membantu urat saraf berfungsi dengan baik
Mengetatkan vagina
Menambahkan susu badan bagi mereka yang menyusui anak
Melangsingkan badan bagi wanita yang dalam pantang/lepas bersalin

RM 330.00
 
Pages: | 1 |